Monday, January 22, 2007

Mi Paraíso

Ga eens lekker zitten en geniet van mijn nieuwe huis:

Filmpje van universiteit en basketbalveld wil niet uploaden, dus die houden jullie nog tegoed...

Ik heb nu dus een nieuwe familie, hartstikke lieve mensen. 1 Broer van twaalf die alleen maar engels tegen me spreekt (das nog eens wat anders), en ook nog een schattig ecuadoriaans omaatje.

Mijn nieuwe adres heb ik al genoemd, mobiel nummer blijft hetzelfde, en dit is mijn nieuwe huisnummer: 00593-72922289

Verder kan ik zeggen dat het hier warmer is dan normaal in deze tijd van het jaar, net als in nederland. Alleen hier is >40 normaal.... Ja, dat zwembad kan ik wel gebruiken :D

3 comments:

Anonymous said...

Nou Joost, dat ziet eruit als een mooie locaties voor een paar 'poolparties' met je nieuwe vrienden van de universiteit...
x Mariek

Anonymous said...

Volgens mij wil je niet meer terug - je wordt daar helemaal verziekt: wat een ruimte.... Maar ja, met 40+ graden heb je een zwembad volgens mij ook echt wel nodig! Enne... in die zee daar zwemmen lukt nou zeker helemaal niet meer!
-XXX- jannie

Anonymous said...

Ik wil ook een zwembad!!!
Haha. Ziet er echt mooi uit.Ik heb ondertussen een voet in Ecuador gezet, ik had je wel even op kunnen komen zoeken.
Het jaar gaat veel te snel he?

Groetjes uit Peru.

Anika